به نام خدا

گرچه خانواده همیاری یک مؤسسه مردم نهاد است و به این امر می‌بالیم اما از همان ابتدای کار با ثبت این مجموعه در وزارت کشور، قصد خود را از انجام یک کار اصولی با آینده‌ای روشن، به همگان نشان دادیم. بدیهی است که حضور جمعی و کار گروهی بسیار مؤثرتر از کار انفرادی است. کم نیستند پروژه‌هایی که بدون حضور سازمان‌های مجرب به سرانجام نمی‌رسند. هنگامی که یک مجموعه با تمامی افراد و توان تشکیلاتی خود در یک فعالیت خیرخواهانه سهیم می‌شود، نه تنها سبب پیشرفت چشمگیر آن پروژه می‌شود بلکه حال خوب و انگیزه‌ی مضاعفی به کارکنان خود هدیه می‌دهد.

ما در خانواده همیاری دوستان بسیار عزیزی داریم که در حال خوب ما سهیم شده‌اند. چه بسیار دوستانی که در تولیدات خود سهمی هرچند کوچک برای فرزندان دلبند خانواده همیاری در نظر می‌گیرند و یا دوستانی که تقدیم بخشی از درآمد خود را مایه‌ی برکت کسب و کار خویش می‌دانند.

ما مفتخریم که برنامه‌ریزی جامع خانواده همیاری و اراده و پشتکار همکاران عزیز ما توانسته دوستان و همراهان گرانقدری برای ما به ارمغان آورد و همواره می‌کوشیم تا با خدمت خالصانه به کودکان این سرزمین قدردان اعتماد همه‌ی همراهان خانواده همیاری باشیم؛ که آینده‌ی روشن این سرزمین سهم همه‌ی ماست.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به خیریه همیاری می باشد.